• Kręcenie z Młynarzem :)

Sobota, 22 marca 2014 • dodano: 24.03.2014 | Komentarze 4

Na owy marcowy weekend wyrwałem się z rowerem odwiedzić Kornelcię, Asiczkę i Piotrka - do Żar. Od ostatniej wizyty Kornelcia podrosła, w trakcie wskakiwania w kolarskie portki nawet chciała jechać z nami, pokazując mi swój różowy kask :) Młynarz dobrze zna moje preferencje co to wyboru tras - tym razem padło na ciekawy i urozmaicony krajobrazowo zielony szlak biegnący w okolicy Żar i Jasienia.
    I tak miło sobie kręciliśmy duktami wśród lubuskich lasów, pagórków, strumyków, starych wiaduktów i wiosek, po drodze oczywiście nie mogło zabraknąć zarówno gaworzenia o tym i tamtym, jak i klasycznej przerwy na wspólnego browarka w zacisznym miejscu, z dala od cywilizacji :) Uśmiechy nie schodziły nam z twarzy :) Po dokręceniu do Jasienia urządziliśmy przerwę na kanapki, po tym czas na drogę powrotną, podczas której na podjeździe Młynarza dopadła kolka wysiłkowa - długa przerwa od roweru dała mu znać. Dobijając ostatnie kilometry na horyzoncie pojawiła się duża ciemna chmura zwiastująca deszcz. I tak dojechaliśmy zadowoleni z wspólnego kręcenia do domu, gdzie czekały na nas jego dziewczyny. Wieczór równie bardzo miło zleciał :)

Jak dobrze znów pojeździć wspólnie :)
    Jak dobrze znów pojeździć wspólnie :) © JPbike

Wśród lubuskich lasów
    Wśród lubuskich lasów © JPbike

Dla nas takie chwile to już tradycja od pierwszego spotkania :)
    Dla nas takie chwile to już tradycja od pierwszego spotkania :) © JPbike

Pięknie ukształtowane rzeczki
    Pięknie ukształtowane rzeczki © JPbike

Przez klimatyczne stare wiadukty kolejowe
    Przez klimatyczne stare wiadukty kolejowe © JPbike

Lubuska wioska. Młynarz i Ursus
    Lubuska wioska. Młynarz i Ursus © JPbike

Na starym poniemieckim cmentarzu. To drzewo jest młodsze od metalu
    Na starym poniemieckim cmentarzu. To drzewo jest młodsze od metalu © JPbike

Spotkaliśmy całe stado żab. Trzeba było slalomować by ich nie rozjechać
    Spotkaliśmy całe stado żab. Trzeba było slalomować by ich nie rozjechać © JPbike