Grudzień, 2009

I Wrocławskie Spotkania Podróżników Rowerowych

Sobota, 5 grudnia 2009 • dodano: 07.12.2009 | Komentarze 6

W tejże grudniowe sobotnie popołudnie postanowiłem potowarzyszyć Jahoo i Młynarzowi na I-szym Wrocławskim Spotkaniu Podróżników Rowerowych.
Po raz pierwszy w życiu pojawiłem się na takiego typu spotkaniu, z czego bardzo się cieszę - było co oglądać ... :)
Przy okazji poznałem WrocNam'a (Michała) - fajnego wrocławskiego rowerzystę, który również przybył na spotkanie, oraz mdudi (Magdę) z Golkowic.
To co Asiczka z Piotrkiem prezentowali - większość z Was, czytających bloga doskonale wie :)

Moi przyjaciele zaczynali niezwykle barwną prezentację jako pierwsi :)

Nawet przez chwilę mogłem poczuć się supergwiazdą ... :D

Jak i sam twórca bikestats.pl - blase też jest sławny :)

Widownia dosłownie pękała w szwach, zaczynało brakować miejsc siedzących ...
Widać rosnącą popularność tego typu podróżowania na rowerze :)

Po niesamowitej, naszej prezentacji nastąpiła pora na nagrodzenie Asiczki i Piotrka :)

Z innych prezentacji, z których mieliśmy przyjemność obejrzeć, duże wrażenie na nas zrobiła wyprawa Artura Lorenca z Konina do Dakaru - przeznaczył na coś takiego i niezwykłego aż 3 miesiące.

Ogólnie było to bardzo fajne spotkanie. A zatem ... brać się do planowania, pakowania się, wsiadać na siodełko i jazda !
W sumie wraz z naszą wyprawą obejrzeliśmy cztery prezentacje, na więcej nie starczyło czasu bo ... jazda na MNM :)

Kategoria w towarzystwie

• Nocny trening przed MNM :)

Sobota, 5 grudnia 2009 • dodano: 07.12.2009 | Komentarze 3

Po mojej fantastycznej, ubiegłorocznej wizycie z rowerem we Wrocławiu, podczas której poznałem wspaniałych przyjaciół: Asiczkę i Młynarza wiedziałem że za rok też pojadę i właśnie pojechałem, tym razem na cały weekend i by dodatkowo wzmocnić ekipę BIKEstats.pl na Mini Nocnej Masakrze :)

Po powitaniu z Młynarzem i powspominaniu wspaniałych chwil spędzonych z Nimi podczas Wyprawy Dookoła Polski ... około 1-szej w nocy wskoczyliśmy na swoje rowery i pognaliśmy prawie pustymi ulicami i ścieżkami rowerowymi po Asiczkę, która późno kończyła pracę. Jechało się fajnie, przy temperaturze w okolicy zera ... :)

Gdy tylko się zjawię we Wrocławiu to Jahoo z Młynarzem tak się cieszą :) Ja również :)

Kompletna i gotowa do jazdy ekipa na Moście Milenijnym :)

Następnie w trójkę udaliśmy się w kierunku centrum na trening przed wspomnianymi nocnymi zawodami. Zatrzymaliśmy się na tamtejszym Rynku i poznałem dwa krasnale :)

Jakie są piękne te wrocławskie iluminacje ... :)

Po kręceniu przez starówkę i wśród niezliczonej ilości mostów zadowoleni z treningu wróciliśmy do mieszkanka Jahoo i Młynarza, gdzie nastąpiła nocna biesiada z dużą ilością browarów ... i spać (nie pamiętam o której :D)