• Pierwsza 300-tka :)

Poniedziałek, 29 czerwca 2009 • dodano: 30.06.2009 | Komentarze 13

Kraków – Sandomierz – Kraków

Ta trzysetka była już od kilku miesięcy dokładnie zaplanowana – w najdrobniejszych szczegółach uczynił to Robert, dla niego to był tegoroczny rowerowy cel numer 1 :)
    Początkowo oprócz mnie i autora trasy chętnych było więcej … różnie bywa, w końcu ekipa wyruszyła o 3:40 w dwuosobowym składzie bikestatowiczów na podbój magicznego dystansu.
    Pierwsze 70 km pokonywaliśmy we mgle, dość niezłym tempem.
    Następnie pogoda się poprawiała i po setce mieliśmy już w pełni letnie kręcenie.
    Robiło się cieplej, coraz wyższa temperatura zaczęła dawać nam we znaki, picia ubywało szybko …
    Do półmetka trasy, czyli Sandomierza (165 km, godz. 12:20) dotarliśmy spokojnie, choć w całości poruszaliśmy się dość ruchliwą krajową 79-tką. Zrobiliśmy tam przerwę na pierogi, obejrzeliśmy tamtejszy rynek i jazda w drogę powrotną (przed 14-tą).
    Strasznie gorąco było, w większości kręciliśmy wprost pod słońce, zapewniając sobie kolarską opaleniznę :)
    W drodze powrotnej niemal na każdym podjeździe (sporo było) zostawiałem Roberta z tyłu :)
    Po dwusetce Robertowi ciężej się jechało, postoje były jak zbawienie. Ja jakoś się trzymałem na całej trasie.
    Po 17-tej wokół nas czaiły się ciemne chmury …
    Im później się robiło, tym temperatura stawała się przyjemniejsza, trzysetka się zbliżała.
    No i w końcu się udało !!! :)
    Ostatnie kilometry to jazda po wieczornym Krakowie … do noclegowni dotarłem o 22-tej.
    Co do zmęczenia – jakoś dałem radę, jedynie na ostatnich kilometrach doskwierał mi tyłek.

Pierwsze kilkadziesiąt km-ów kręciliśmy w takiej mgle ...

Mglisty poranek na rynku w Koszycach

O ... robin podjeżdża :)

Obowiązkowa przerwa na śniadanie w Chwalibogowicach

Robert przy stawie hodowlanym w Słupii

Już w Sandomierzu - nad Wisłą :)

Zamek Kazimierzowski

Hmm ... uphill ?

Nadjeżdża zadowolony Robert :)

Nasza atrakcja w drodze powrotnej :D

Nasz stan po 254 km ... :)

Dzięki Robercie za wspólne pobicie 300-tki :)

| 18:10 poniedziałek, 6 lipca 2009 | linkuj sebekfireman - Dzięki :) Tak oczywiście myślę już o 400-tce ...

niradhara - Dzięki wielkie :) Lodzik był w drodze powrotnej i rzeczywiście pomógł :) ... tylko nie wiem dlaczego pominąłem w tej relacji ... pewnie na ponad 300-tce dużo wrażeń jest :)
    niradhara
    | 20:11 piątek, 3 lipca 2009 | linkuj Najserdeczniejsze gratulacje, dystans naprawdę budzi wielki podziw, tylko dlaczego bez lodzika? :)
    sebekfireman
    | 11:28 czwartek, 2 lipca 2009 | linkuj W końcu dopadłeś tą trzysetkę :) Gratulacje! Teraz czas na 400 km :)
    | 12:57 środa, 1 lipca 2009 | linkuj kosma100 - Dzięki :) ... myślę już o 400-tce ... :D

shem - Dzięki :) Masz rację, wysyłając sms-a ... "... jesteś po prostu hardcorowcem i tyle ... " :)

kjiu - Dzięki :)

Dave - Zaczynam być z tego dumny ... :)
    Chyba taki napis zamówię sobie na koszulce BS ... :D

djk71 - Dzięki :)
    No właśnie ... nie tylko rowerowe ... :)))

robinie współrekordzisto - Oczywiście że warto było i jeszcze raz dzięki, i że dałeś radę :)

bartek9007 - Dzięki :) Twój trzysetkowy dzień nastanie :)

Drogbas - Dzięki :) W Krynicy właśnie od środy jestem ... górki strome ... na GIGA czeka mnie pokonanie ponad 2800 m przewyższenia ... po cichu marzę o miejscu w przedziale 50 - 70 ... :)))

Pozdrawiam Was z Krynicy Zdrój :)
    Drogbas | 07:31 środa, 1 lipca 2009 | linkuj Szacunek dla mnie jesteś bomba, oczywiście czekam na relacje z BM Krynica Górska z dystansu hehehe... GIGA. Pozdro 3 maj sie.
    bartek9007
    | 21:39 wtorek, 30 czerwca 2009 | linkuj Gratuluję :) Mi do 300 niewiele brakło niedawno :) Czasu :) Siły jeszcze były, no ale zostało te 243 :)
    Pozdrawiam ;)
    Anonimowy tchórz | 21:38 wtorek, 30 czerwca 2009 | linkuj Gratuluję :) Mi do 300 niewiele brakło niedawno :) Czasu :) Siły jeszcze były, no ale zostało te 243 :)
    robin
    | 21:09 wtorek, 30 czerwca 2009 | linkuj Tak te powrotne podjazdy dawały mi się we znaki, ale była to kwestia być albo nie być a koniec był bliski, więc wybrałem swoje tempo, więc dojechaliśmy w całości. U mnie też tyłek trochę bolał, ostanie 5 km na stojąco :) Pozdrawiam i dzięki za wspólne prawie 14 godzin jazdy, to dużo! ale chyba warto było!!!
    djk71
    | 20:45 wtorek, 30 czerwca 2009 | linkuj Brawo. Obyś kolejne plany (nie tylko rowerowe) realizował z taką samą łatwością.
    | 15:37 wtorek, 30 czerwca 2009 | linkuj Poznański twardziel - nic dodać, nic ująć ;)
    kjiu
    | 15:24 wtorek, 30 czerwca 2009 | linkuj szacunek :)

Pozdrawiam
    shem
    | 14:52 wtorek, 30 czerwca 2009 | linkuj Gratuluje pobicia niedawno ustanowionej życiówki!
    No i powiem jeszcze raz - niezłą masz kondychę. Pozdro
    kosma100
    | 14:19 wtorek, 30 czerwca 2009 | linkuj Super!
    Gratulacje!!!
    No i powiem jeszcze raz - jestes nie do zdarcia :-)