• Testowanie nowej trasy XC na Morasku

Sobota, 3 listopada 2012 • dodano: 03.11.2012 | Komentarze 12

Zagadałem się z Jarkiem na wspólne kręcenie.
    Początkowo Drogbas zaproponował jazdę po Puszczy Zielonce.
    Wyszło inaczej i to jak :)
    Jadąc w kierunku Góry Morasko natrafiliśmy na ul. Podjazdową (dwa znaki 9% i 12%), dość krótką (ok. 500 m) i kończącą się na szczycie bramami do luksusowych rezydencji, w sumie świetny fragmencik do treningów siłowych.
    Po krótkim odpoczynku i kręcąc po nieznanym mi rejonie Moraska zauważyliśmy taśmy zawieszone na drzewach i świeżo powstałe ścieżki zjazdowo-podjazdowe, od razu nas skusiły i dość szybko stało się jasne że to porządna i prawdziwie mtb-owska robota braci Niewiada i Wojtka Wiktora, ponoć słyszałem że dwa tygodnie temu był tędy objazd sporej ekipy. W pewnym momencie Jarek był w szoku, a ja stwierdziłem nawet że mamy u siebie takie mini rychlebskie ścieżki :)
    Mieliśmy problemik, no taki że nie wiadomo w którym kierunku jechać, masa ścieżek zarówno nowych, jak i istniejących nas dezorientowała. Raz nas mocno zaskoczył odcinek zjazdowy z dropem o wysokości 50 cm ! Nie teraz :)
    Aż nagle i niespodziewanie zjawili się sami bracia Niewiada i zaproponowali nam wspólny objazd całej nowej pętli XC, która liczy aż około 10 km i jakieś 400 m w pionie !
    Po przejechaniu mogę tylko jedno napisać - obaj byliśmy w wielkim szoku że coś takiego mamy na własnym podwórku :) Chłopaki wykonali doskonałą robotę !
    Na koniec pokusiliśmy się o mocne wrażenia - wspomniany zjazd z hopą, przed pierwszą próbą adrenalina jest podobna do tej jak przy istebniańskich korzonkach. Zarówno Jarek (2 razy) jak i ja (raz, nie było łatwo, po wylądowaniu przez chwilę jechałem na przednim kole) pierwsze próby zaliczyliśmy do udanych.

Emocji i wrażeń mieliśmy tyle że koniecznie musiałem z Jarkiem spożyć browarka !

| 20:48 czwartek, 8 listopada 2012 | linkuj micor - Żaden problem. Zapraszamy !
    micor
    | 16:39 czwartek, 8 listopada 2012 | linkuj Czego ja tu się dowiaduję :). Jak przyjdzie wiosna to się u Was melduję i musimy pokręcić po tej trasie :).
    | 21:18 poniedziałek, 5 listopada 2012 | linkuj Wojtek - Nadal jestem pod wrażeniem Waszej roboty ! :)
    Jasne że będziemy śledzić elitarną grupę XC Morasko i jak czas pozwoli to wspólnie potrenujemy.
    wwiktor
    | 20:02 poniedziałek, 5 listopada 2012 | linkuj Ale fajnie :)

Cieszę się bardzo, że Wam się podobało. Psikusa robi nam pogoda i powoli ścieżki znikają pod liśćmi, ale na wiosnę będzie już dobrze!

Aktualne informacje zamieszczamy na facebooku, napiszcie do mnie PW i dodam Was do specjalnej grupy, tam umawiamy się na treningi itd.

Miłego trenowania!

ps Budowaliśmy też z braćmi Włodarczakami, Markiem Zubrzyckim, kilka tygodni myślenia i tworzenia :)
    | 15:46 niedziela, 4 listopada 2012 | linkuj Mariusz - Już teraz można napisać że przebieg pętli jest rewelacyjny.
    Tylko oznakować, dbać o przejezdność i można solidnie trenować kolarstwo górskie :)
    duda
    | 09:18 niedziela, 4 listopada 2012 | linkuj dopiero w tym roku odkryłem to miejsce - jak wcześniej nie było mi nigdy po drodze - a jeśli chłopaki to fajnie zorganizowali i uporządkowali, może być tam rewelacyjnie;]
    | 07:36 niedziela, 4 listopada 2012 | linkuj duda - Prawidłowo skomentowałeś :)
    duda
    | 06:34 niedziela, 4 listopada 2012 | linkuj nie mogę się doczekać;]
    | 22:03 sobota, 3 listopada 2012 | linkuj Maciej - Polecam, nowe XC w Morasku to świetne miejsce do ćwiczenia techniki MTB.
    Na chwilę obecną pętla jeszcze jest w trakcie tworzenia, głównie trzeba ją jakoś trwale oznakować.
    | 20:43 sobota, 3 listopada 2012 | linkuj Jacek mocno mnie zachęciłeś na niedzielne szarpanie w tamtym rejonie - bo miałem w planie kierunek Kiekrz.
    | 20:09 sobota, 3 listopada 2012 | linkuj Michał - Faktycznie, gdzieś tam leży meteoryt w pewnej dziurze, na szczęście po drugiej stronie asfaltowej szosy :)
    No właśnie ! Wielkopolscy bikerzy, którzy pomykają w terenie i z pasją, to mają znakomite zdolności do układania tras na własnym podwórku.
    WrocNam
    | 19:34 sobota, 3 listopada 2012 | linkuj Na Morasku, to trzeba uważać, żeby jakiś meteoryt pod koła nie wpadł. ;-)
    Wczoraj taka trasa w poszukiwaniu trasy, a tu pod samym nosem coś podobnego. Człowiek czasami nie wie co ma pod nosem.