• WPN jest ciężki :)

Niedziela, 27 maja 2012 • dodano: 27.05.2012 | Komentarze 11

Wystartowaliśmy spod mojego osiedla po 14, bo trzeba się porządnie wyspać.
    Ekipa złożyła się z czterech bikerów - Jarekdrogbas, JPbike, Winq i nowo poznany kolega (imię zapomniałem), update - to był Rafalek82.
    Co do wyboru trasy - dzień wcześniej Drogbas poinformował że jest chętny na wypad do WPN, nawet mailowo spisał wszystkie atrakcje jakie chciałby zobaczyć i pokonać, wybrał opcję full wypas :)
    Do granic Wielkopolskiego Parku Narodowego dokręciliśmy peletonikiem ostro i szybko, po czym zaczęło się terenowe napieranie na mojej pętli. Nadal mocno :) W rejonie singla nad Jarosławieckim grupka zaczęła się kurczyć i wtedy wychodziły na jaw poziom wytrenowania i oczywiście techniki. Następnie, po dotarciu na osławiony czarny szlak nadal ostro pomykaliśmy na krętym i interwałowym singlu, na którym leżało kilka powalonych drzew. Po podjechaniu w stronę super interwałów zaczęła się ekstra zabawa typu góra-dół-góra-dół ... :) W moim przypadku cały czas na blaciku. W Ludwikowie, na półmetku trasy, przy źródełku postój i Krzysiek zdecydował się na odłączenie od nas. Następnie, w pobliżu wieży widokowej na Osowej nowo poznany kolega również odłączył się od nas (za mocne tempo ? za wymagająca pętla ? brak sił ? w sumie to nie wiem :)) I tak dwóch najwytrwalszych skierowało się na trasę DH. Jarek, który pierwszy raz tam się zjawił był w szoku że coś takiego i wymagającego mamy u siebie :) Tak mu się spodobało że uśmiech z twarzy nie schodził i chciał jeszcze raz przeżyć emocje zjazdowe. No to po zjechaniu jeszcze raz wspięliśmy się na Osową i przy tym znacznie zawyżając sumę podjazdów :) Drugi zjazd w dół również był emocjonujący. Po tym zapadła wspólna decyzja że jedziemy do najbliższego sklepu po browara, w tym przypadku dokręciliśmy aż na mosiński rynek, na którym przebywały tłumy z okazji Dni Mosiny :) Pierwszy Pils poszedł w ruch na fajnym singlu podjazdowym z równie fajnym urwiskiem. Trochę czasu i gadki wtedy zleciało. Po piwnym odpoczynku kręciliśmy dalej przez opuszczoną stację, rezerwat Sarnie Doły, czerwonym wzdłuż Góreckiego, technicznym singlem w rejonie Pojnik. W jednym momencie zarządziłem krótki postój i wtedy usłyszałem od Jarka "masakra" (stąd taki tytuł) :) Dalej, po dojechaniu do Puszczykowa Starego zboczyliśmy z mojej pętli, by zaliczyć rundkę XC w Wielspinie i dodatkowo spożyć drugiego Pilsa w fajnym miejscu i tak znów trochę czasu zleciało. Droga powrotna to jazda nadwarciańskim szlakiem - nadal ostro i już na kończących się zapasach sił. W końcu uliczkami Lubonia i Poznania (momentami robiąc niezłe sprinty) dokręciliśmy pod moją chatę i tam się rozstaliśmy.
    Aha, bo zapomnę - przez większość trasy nowy łańcuch przy mocnym deptaniu skakał na kasecie i po powrocie od razu wykryłem usterkę - to wina zbyt mocno spiętych dwóch ogniw i słabego nasmarowania.
    W sumie to był ekstra porządny trening - kto następny chętny na takie napieranie w terenie z pagórkami ? ;)

| 20:18 wtorek, 29 maja 2012 | linkuj micor - Oczywiście że tak :)
    micor
    | 07:01 wtorek, 29 maja 2012 | linkuj Jacku widzę, że muszę odwiedzić te rejony. Samo zdjęcie interwałowej ścieżki wywołuje uśmiech :). Wolny termin, zbierać fajną ekipę i napieramy po WPN- ie :).
    | 18:26 poniedziałek, 28 maja 2012 | linkuj Jarekdrogbas - To już poczwórne hardcore i nie wiadomo gdzie wyląduję ... ;)
    Jarekdrogbas
    | 18:10 poniedziałek, 28 maja 2012 | linkuj Ja stawiam krate piwa jak ktoś pokona wyskocznie DH;) JP jako gospodarz WPN-u z pewnoscia da przykład i pierwszy poszybuje z rampy na rampe!
    | 14:55 poniedziałek, 28 maja 2012 | linkuj grigor86 - Jak będzie okazja i jakiś wolny termin załapię to nie wykluczam wspólnej jazdy wśród atrakcji WPN :)

Rafalek82 - Miło że się odezwałeś i teraz już zrozumiałem powód odłączenia.
    Przynajmniej fajnie było wspólnie pokręcić i niezłe tempo masz w terenie :)

JoannaZygmunta - Wiem :) wiem :)
    Podczas każdych wolnych chwil tylko trenować, trenować i dużo jeździć ! :)
    JoannaZygmunta
    | 12:32 poniedziałek, 28 maja 2012 | linkuj Żartowałam, przecież wiem jak cięzko jest się wyrwać na rower. Ale może kiedyś mi się uda dotrzymać Wam choć parę km koła :)
    Rafalek82
    | 08:55 poniedziałek, 28 maja 2012 | linkuj Ten nowy to ja ;) Niestety kiedy zobaczylem, ktora jest godzina, rowniez musialem urwac sie wczesniej...kobieta itp. ;)
    grigor86
    | 22:58 niedziela, 27 maja 2012 | linkuj A ja bym w końcu chciał odwiedzić ten WPN i Osową zaliczyć też :-)
    | 20:17 niedziela, 27 maja 2012 | linkuj Jurek57 - No to pozostaje Ci porządnie trenować :)
    Z przeskakującym łańcuchem już uporałem się i chodzi jak należy.
    Masz rację co do zębatek - jeżeli ząbki zębatek są już dość wąskie to znak że pora na wymianę.
    Moja kaseta ma dopiero niecałe 3 miesiące.

JoannaZygmunta - OK, będę pamiętał ;)
    A tak na serio to ostatnio ciężko ustalić jakiś termin na lajtowy przejazd terenową rundą JPbike''a.
    JoannaZygmunta
    | 19:50 niedziela, 27 maja 2012 | linkuj JA pojadę z Wami!!!!! Tylko pewnie skrzynkę browara wypijecie zanim ja wyjadę w tego WPN -u ;)
    | 19:32 niedziela, 27 maja 2012 | linkuj Chciałbym ja ale jeszcze jestem cienki ...
    Jacek - wydaje mi się że nowy łańcuch zmusi cię do wymiany kilku zębatek.
    Ja też wymieniłem łańcuch i duży blat.I okazało się że zmuszony byłem wymienić cztery małe zębatki w kasecie bo na starych przeskakiwał.