• Zimowy trening

Niedziela, 28 listopada 2010 • dodano: 28.11.2010 | Komentarze 7

Na ten niedzielny dzień nie miałem większych rowerowych planów.
    Przed południem sms od Jarka ... i jedziemy. Zanim dotarłem lekko spóźniony na zbiórkę (o 14:30) musiałem dokończyć wymianę napędu w zimówce. Po wymianie Accent fajnie śmiga, oby wytrzymał całą zimę i masę świństw leżących na drogach i w terenie.

Początkowo ustaliliśmy że podobnie jak tydzień temu zrobimy asfaltową 50-tkę, tyle że w odwrotnym kierunku.

Listopadowy zachód słońca z zimowym akcentem © JPbike

Jak widać na powyższym zdjęciu - po skręceniu na boczną drogę w Sobocie nawierzchnia była oblodzona, a Drogbas jechał na szosówce, zaliczył delikatną glebę ...

Szosówką na slickach po lodzie ? Szaleństwo ! © JPbike

Więc po kilku km jazdy po trudnej nawierzchni zdecydowaliśmy o zmianie trasy - udamy się na ruchliwą krajową 11-tkę i dokręcimy do Obornik. Ruch co prawda spory, dzięki szerokim poboczu nie było tak źle. W Obornikach krótki postój, by rozgrzać zamarzające stopy (odwieczny problem) i jazda non stop w drogę powrotną również 11-tką przy zapadającym zmroku. Po dotarciu do Strzeszyna odłączyliśmy sie i już tylko myk, myk do domu po ciemku. Lampki miałem :)

Kręcąc jedynym terenowym fragmentem trasy po ubitym śniegu nad Rusałką zatrzymałem się by łyknąć izotonika ... prawie zamarzł, więc jechaliśmy przy odczuwalnej temperaturze minus pięć, może więcej.

Lodowaty izotonik © JPbike

Trening udany - następny w ekipie za tydzień :)

V max - 41.39 km/h
    Puls - nie miałem, muszę wymienić baterie w drugim pulsometrze

| 16:32 poniedziałek, 29 listopada 2010 | linkuj Kajman - Tak adrenalinka, twardziele to lubią :)

gumis2323 - OK, oby tylko nie było śnieżnej zamieci i minus 10 st.C :)

cyclooxy - Kilometr dalej od tego miejsca co piszesz też jest fajny zjazd na którym Jarek rozpędził się do 45 km/h, oczywiście na trudnej nawierzchni :) Szaleni bikerzy :)

maciej1986poznan - W sumie 11-tka to dobry kompromis, zwłaszcza jak mamy lód na bocznych szosach.
    Ze wspomnianą ustawką już raz jechałem :)

klosiu - No właśnie ... czemu ja o tym nie pomyślałem przecież miałem takową łyżkę w kieszonce, a ten lodowy izotonik smakował wyśmienicie :D
    | 04:55 poniedziałek, 29 listopada 2010 | linkuj Rowerzysci to maja dobrze - darmowe lody w bidonie ;). Ciekawe czy da sie zjesc lyzka do opon :D.
    cyclooxy
    | 20:15 niedziela, 28 listopada 2010 | linkuj No to fakt śmigałem tam nawet z 3 razy z Tobą Maciej innym razem jechałem 11 do samej Chodzieży, szeroki margines.
    maciej1986poznan
    | 20:01 niedziela, 28 listopada 2010 | linkuj 11-tka do Obornik nie jest taka zła, szerokie pobocze, dość często tamtędy śmigam. Szczególnie z niedzielną ustawką szosowców na rondzie Obornickim.
    cyclooxy
    | 19:28 niedziela, 28 listopada 2010 | linkuj Na tym drugim zdjęciu, w tym miejscu lubię się zawsze rozpędzić nie mniej przy takiej oblodzonej drodze chyba bym zrezygnował :)
    gumis2323
    | 19:12 niedziela, 28 listopada 2010 | linkuj Na ten następny trening w ekipie się piszę :D
    Kajman
    | 18:35 niedziela, 28 listopada 2010 | linkuj Droga wygląda na oblodzoną, to dodatkowa adrenalinka:)