top2011

avatar

Ten blog rowerowy prowadzi Jacek ze stolicy Wielkopolski.
Info o mnie.

- przejechane: 172093.17 km
- w tym teren: 62570.10 km
- teren procentowo: 36.36 %
- v średnia: 22.71 km/h
- czas: 313d 21h 30m
- najdłuższy trip: 329.90 km
- max prędkość: 83.56 km/h
- max wysokość: 2845 m

baton rowerowy bikestats.pl

Wyprawy z sakwami

polska
logo-paris
logo-alpy
TN-IMG-2156

Zrowerowane Gminy



Archiwum 2023 button stats bikestats.pl 2022 button stats bikestats.pl 2021 button stats bikestats.pl 2020 button stats bikestats.pl 2019 button stats bikestats.pl 2018 button stats bikestats.pl 2017 button stats bikestats.pl 2016 button stats bikestats.pl 2015 button stats bikestats.pl 2014 button stats bikestats.pl 2013 button stats bikestats.pl 2012 button stats bikestats.pl 2011 button stats bikestats.pl 2010 button stats bikestats.pl 2009 button stats bikestats.pl 2008 button stats bikestats.pl

  • dystans : 77.05 km
  • teren : 35.00 km
  • czas : 03:48 h
  • v średnia : 20.28 km/h
  • rower : Accent Tormenta 1
  • Praca i doprowadzanie Treka do sprawności

    Piątek, 3 września 2010 • dodano: 03.09.2010 | Komentarze 20


    Tygodniowy zbiór dojazdów do/z roboty.
    Już w poniedziałek rankiem termometr pokazał 11 st.C, by do piątku stopniowo spaść do 7.5 st.C - więc kurtka zimowa poszła w ruch.
    Jazda bez przygód, raz wracałem w deszczu. A Accent od kilku tygodni uwalony.

    A po robocie od wtorku do czwartku pracowałem do późnej pory przy Treku, by po arcybłotnym Krakowie doprowadzić do pełnej sprawności
    Trek gotowy do złożenia :) © JPbike

    Czyszczenia było znacznie więcej niż się spodziewałem, błoto wdarło się wszędzie, nawet do wnętrza pompki ...
    Ogólnie poradziłem sobie ze wszystkim, kosztowało to mnie masę czasu i w efekcie dwukrotnie zaspałem się do roboty.

    Co wymieniłem i naprawiłem:
    - komplet klocków hamulcowych
    - tylny hamulec lekko się zapowietrzył i zrobione
    - wkład suportu, od jakiegoś czasu lewe łożysko nie kręciło się tak jak należy i do tego po Krakowie oba dostały luzu, tym bardziej że mam nowy rodzaj suportu - wciskany, BB90 i okazuje się że nie jest trwalszy od wkręcanych łożysk
    - nowy łańcuch, wszystkie które miałem zużyłem, żaden nie wytrzymał 1000 - 1500 km, od teraz będę jeździł na Deore, ponoć nie widzę większej różnicy w trwałości od droższych SLX i XT
    - w kasecie 11-32 zamontowałem nowe zębatki 14 i 16

    Reszta komponentów sprawna.
    W niedzielę ściganie w Poznaniu u Grabka.

    Kategoria do/z pracy



    Komentarze
    vol7
    | 21:17 środa, 15 września 2010 | linkuj Dzięki wielkie! Chyba zamawiam sobie to jutro :)
    JPbike
    | 19:47 środa, 15 września 2010 | linkuj vol7 - Żadnych problemów z tym co piszesz nie ma :)
    vol7
    | 07:00 środa, 15 września 2010 | linkuj aha, dzięki, chyba sobie taki kupię ;]
    Nie ma problemów z zaczepem o spd'a?
    JPbike
    | 19:57 wtorek, 14 września 2010 | linkuj vol7 - klik 1 i klik 2 - wszystko jasne :)
    vol7
    | 19:12 wtorek, 14 września 2010 | linkuj Mam pytanie - co za wieszaczek masz na rower? Bo widzę, coś na ścianie...
    JPbike
    | 18:51 środa, 8 września 2010 | linkuj agenciara - Taki mam w sobie wysoki poziom cyklozy :)
    Może urządzę galerię pt: "Sztuka rozebranych rowerów" :D
    Aga
    | 20:08 wtorek, 7 września 2010 | linkuj fiu fiu fiu jaki porządek, ja to już bym odpadła na etapie wywalania wszystkiego z torebki podsiodłowej ;-) szacun za taki ład i porządek!
    JPbike
    | 06:20 niedziela, 5 września 2010 | linkuj KeenJow - Szczerze pisząc to po ojcu mam zapał do samodzielnego majstrowania :)
    Masz rację z tymi cenami i zarobkami u nas.

    Rafaello - Jeździłem już wcześniej na łańcuchach deore i po założeniu nowego XT nie było wyczuwalnej różnicy, a jeśli coś będzie nie tak to i kasetę wymienię, albo same zębatki.
    Rafaello
    | 04:32 niedziela, 5 września 2010 | linkuj Też słyszałem już podobne opinie że większych różnic pomiędzy łańcuchami SLX a XT nie ma oprócz ceny.No ale czy łańcuch deore na kasecie xt będzie się podobnie wycierał,chodzi mi o twardość obu materiałów?
    pozdrawiam:)
    KeenJow
    | 20:37 sobota, 4 września 2010 | linkuj Ja również chylę czoła. To co widziałem po Krakowie i to co dzisiaj na Malcie, to jakby dwa rowery ;) Czyściutki na maxa i zdjęcie części robi wrażenie. Ja mam stracha żeby wyczyścić korbę (bo nie mam też kluczy), a do amorka też nie wiem czy się dotknę. To wszystko powinno być znacznie tańsze, albo w Polsce zarobki powinny być z 4 razy wyższe, żeby stać nas było na serwisy amortyzatorów bez mrugnięcia okiem ;)
    JPbike
    | 20:30 sobota, 4 września 2010 | linkuj QRT30, Jedris - O cenach serwisu Reby słyszałem. Jasne postaram się opisać szczegółowo. Cierpliwości

    am70 - :)
    am70
    | 18:31 sobota, 4 września 2010 | linkuj Podziwiam i chylę czoła :-)
    Jedris | 13:59 sobota, 4 września 2010 | linkuj Ja też jestem zainteresowany opisem samodzielnego przeglądu Reby. Można zrobić nowy wątek o serwisie amorka na naszym forum. Zdjęcia też będą przydatne przy opisywaniu :)
    QRT30
    | 11:45 sobota, 4 września 2010 | linkuj Jak rozbierzesz Rebe to napisz wszytko krok po kroku. Chciałem swoją dać do serwisu ale zażyczyli sobie 250 zeta + drugie tyle za monarcha. Serwis co 100 godz. czyli już w tym roku powinienem wydać na serwisy 1000. Jakaś paranoja z tymi cenami, serwisant robi to w max godz. czyli roboczogodzina zakładu 250 zł, tyle to ma zakład w wysoką technologią i zużyciem mediów, a nie człowiek z dwoma kluczami + paroma kroplami oleju (tu max 50 zeta) Ostatnio prze-serwisowałem sobie Judy, wiec pewnie z Reba dam radę, ale zobaczę jak Tobie pójdzie.
    JPbike
    | 19:03 piątek, 3 września 2010 | linkuj vanhelsing - To super, do takiej roboty trzeba mieć zacięcie majsterkowicza :)

    klosiu - Dzięki :)
    Reby jeszcze nie rozbierałem, zamierzam po raz pierwszy samodzielnie przeserwisować po ścigach i zobaczymy jak mi pójdzie :)

    shem - Rozumiem i nie dziwię się - to czasochłonne zajęcie, ale końcowy efekt jest olśniewający :)

    Jedris - Racja !
    Moja korba XT ma prawie 3 lata i do tej pory tylko raz wymieniałem tarcze, a kaseta to w sumie mam trzy XT nabyte w różnym czasie i zmieniam co jakiś czas, czasem same zębatki. Co do łańcuchów - oczywiście wolę metodę 3 łańcuchów.

    Maks - Nie zapomnij zrobić podobnej fotki :)

    A propo odpowietrzania - KLIK1, KLIK2.
    Maks
    | 18:13 piątek, 3 września 2010 | linkuj Jedris - Korby tak często się nie wymienia ;) prędzej zębatki ;)
    Ja też się zabiorę za taki serwis ale jak zakończę sezon ;)

    Jacek Miałeś napisać kilka słów odnośnie odpowietrzania ? ;)
    Przyda się tym co jeszcze tego nie robili ;)
    Jedris | 16:37 piątek, 3 września 2010 | linkuj Bardzo ładne zdjęcie. Przedstawia prawdziwe podejście bikera do maszyny.
    I pytanko odnośnie napędu. Jeździsz na kilku łańcuchach czy wymieniasz kilka razy w sezonie korbę i kasetę ??
    shem
    | 16:32 piątek, 3 września 2010 | linkuj Pięknie to wygląda. Ja trzy dni czyszczę accenta po trochu i jeszcze nie skończyłem...
    klosiu
    | 16:27 piątek, 3 września 2010 | linkuj Przy okazji gratuluje swietnego wyniku w Krakowie i samozaparcia :).
    Tez wymieniam na dniach naped, i tez kupuje lancuchy deore - nie ma sensu kupowac trzykrotnie drozszych Dura-Ace, skoro i tak naped nie wytrzymuje 3 tys km. Imponujaco wyglada rower rozlozony na czesci pierwsze - mnie sie nigdy nie chcialo az takiego serwisu robic. Serwis Reby tez robisz? Moze oddam Tobie a nie serwisantom? ;)
    vanhelsing
    | 16:16 piątek, 3 września 2010 | linkuj Ja się za taki serwis zabieram jutro, pewnie podobnie czasu mi zejdzie :)

    Dobra robota, rower wygląda jakby był nowy, zaraz przed skręceniem w fabryce.
    Komentować mogą tylko zalogowani. Zaloguj się · Zarejestruj się!