top2011

avatar

Ten blog rowerowy prowadzi Jacek ze stolicy Wielkopolski.
Info o mnie.

- przejechane: 172093.17 km
- w tym teren: 62570.10 km
- teren procentowo: 36.36 %
- v średnia: 22.71 km/h
- czas: 313d 21h 30m
- najdłuższy trip: 329.90 km
- max prędkość: 83.56 km/h
- max wysokość: 2845 m

baton rowerowy bikestats.pl

Wyprawy z sakwami

polska
logo-paris
logo-alpy
TN-IMG-2156

Zrowerowane Gminy



Archiwum 2023 button stats bikestats.pl 2022 button stats bikestats.pl 2021 button stats bikestats.pl 2020 button stats bikestats.pl 2019 button stats bikestats.pl 2018 button stats bikestats.pl 2017 button stats bikestats.pl 2016 button stats bikestats.pl 2015 button stats bikestats.pl 2014 button stats bikestats.pl 2013 button stats bikestats.pl 2012 button stats bikestats.pl 2011 button stats bikestats.pl 2010 button stats bikestats.pl 2009 button stats bikestats.pl 2008 button stats bikestats.pl

  • dystans : 8.51 km
  • teren : 5.00 km
  • czas : 00:30 h
  • v średnia : 17.02 km/h
  • v max : 33.15 km/h
  • rower : Accent Tormenta 1
  • Rower nr.1 po modernizacji

    Czwartek, 11 marca 2010 • dodano: 11.03.2010 | Komentarze 47


    Moja maszyna nr.1 w końcu została gruntownie zmodernizowana.
    Przy doborze odpowiednich części kierowałem się głównie swoim doświadczeniem, jak i sporo naczytałem i naoglądałem.

    Oto mój rasowy rower numer 1
    Rower JPbike'a © JPbike

    Ramę, która świetnie mi służy od marca 2008 starannie wyczyściłem i wypolerowałem :)
    Natomiast dotychczasowy napęd XT otrzymał nowe tarcze (44 i 32), aluminowe kółeczka przerzutki KCNC i oczywiście nowy łańcuch XT.

    Nowe części:
    - amortyzator RockShox Reba SL 2009, sprawdzony model
    - kompletne hamulce tarczowe XT, z tarczami 160 mm
    - kompletne koła Shimano XT
    - opony Hutchinson Cobra Air Light 2.1
    - kierownica Ritchey Comp 31.8
    - mostek Ritchey PRO
    - chwyty Accent Wing
    - rogi Accent Sprint
    - pancerze przerzutek Shimano

    Kokpit ...
    Rower JPbike'a © JPbike

    Koła XT, 24 szprychowe o niskiej wadze :)
    Tarczówki - w końcu je MAM i niestraszne mi będą te trudne, golonkowe zjazdy :D
    Rower JPbike'a © JPbike

    Dziś odbyłem próbną jazdę - udałem się do Lasku Marcelińskiego ...
    i co ? ... AŻ CHCE SIĘ JEŹDZIĆ !!! :)

    Kategoria do 50 km



    Komentarze
    JPbike
    | 17:30 wtorek, 23 marca 2010 | linkuj Jasne Winq że mam - mój faworyt nr.1 to TREK 8500, nr.2 to Specialized Stumpjumper HT.
    Winq
    | 11:55 wtorek, 23 marca 2010 | linkuj No proszę, proszę.
    A masz Jacku jakieś modele na oku??
    JPbike
    | 19:33 poniedziałek, 22 marca 2010 | linkuj No, świetnie chłopaki :)
    Może też się skuszę i to jeszcze w tym sezonie na wypasioną ramę ... :)
    Maks
    | 16:43 sobota, 20 marca 2010 | linkuj No Winq niezła rama tez mi się podoba ;)
    inimicus
    | 13:08 sobota, 20 marca 2010 | linkuj Też jestem zainteresowany tą ramką. Na allegro jest jeden egzemplarz taniej. Niestety 20', dla mnie za duża :(
    Winq
    | 12:59 sobota, 20 marca 2010 | linkuj Ps. Link do ramki
    http://www.bikekatalog.pl/2010/komponenty/1243/Merida.Matts.HFS.XC.3000-V.D/
    Winq
    | 12:53 sobota, 20 marca 2010 | linkuj No dobrze Maks, pochwalam się ;)
    W planach jest rama Meridy. A dokładniej HFS 3000 D. Ciekawy design, niezła cena, więcej jak zadowalająca waga (przynajmniej tak głosi katalog)
    Maks
    | 07:17 sobota, 20 marca 2010 | linkuj Winq - pochwal się jaką ;) ?
    Winq
    | 00:41 sobota, 20 marca 2010 | linkuj No ja przykładowo mam w planach super wypasioną ramę ;)
    JPbike
    | 16:23 czwartek, 18 marca 2010 | linkuj QRT30 - Dzięki :)
    Tak, górna póła, ale nie najwyższa - jeśli zdecydowałbym się na XTR-a to już musiałbym nabyć super wypasioną ramę ...
    Również pozdrawiam :)
    QRT30
    | 19:56 środa, 17 marca 2010 | linkuj Fajnie wygląda no i części to górna póła. Pozdro.
    JPbike
    | 20:11 wtorek, 16 marca 2010 | linkuj Kajman - To coś pięknego, co napisałeś - to jest to ! :)
    Ja należę do tych co wolą rower od auta :)

    Winq - Dzięki wielkie :)
    Winq
    | 19:24 wtorek, 16 marca 2010 | linkuj Chciałem z tego miejsca przekazać wyrazy uznania dla wyścigowej maszyny ;)
    Wyczesanie wygląda na tych kółkach i w ogóle ;)
    Kajman
    | 22:22 poniedziałek, 15 marca 2010 | linkuj Najpiękniejsze jest to, że dla kogoś Porsche może być szczytem marzeń, a dla kogoś innego zrobienie takiego fantastycznego bika to więcej niż blachosmród:)
    JPbike
    | 20:25 poniedziałek, 15 marca 2010 | linkuj benasek - Dzięki :)
    Hmm ... co to jest napęd 2xD ? - bardziej się domyślam o tą literkę "D" :)
    Ogrzewanie jest, działa bezawaryjnie i naturalnym sposobem - trzeba kręcić, kręcić i jeszcze raz kręcić, a klima - rower to otwarty pojazd i nie trzeba :)
    Pozdrawiam :)
    benasek
    | 18:51 poniedziałek, 15 marca 2010 | linkuj Nooo... brakuje tylko napędu 2xD, ogrzewania i klimy, choć myślę, ze to też tam jest, tylko o tym nie napisałes...
    Swoją drogą, świetny sprzęt, z moją wrodzoną rozrzutnością nie dam chyba rady się takiego dorobić!
    Pozdrawiam
    JPbike
    | 19:43 sobota, 13 marca 2010 | linkuj shem - Dzięki :) Zgadłeś na 100% :)

    Petroslavrz - Bardzo dobrze napisałeś komentarz :)
    Oczywiście każdy ma swój gust, cele ... Ten mój bike to moje marzenie i w końcu je mam :)
    Wiesz co - gdy pojawię w sektorze startowym na maratonie - taki rower to standard :)
    Petroslavrz | 19:07 sobota, 13 marca 2010 | linkuj Rzeczywiście piękny. Mi tam mój rower za niecałe 1000zł wystarcza, tu być może jakaś pojedyncza część jest więcej warta. Dużo trzeba włożyć w taki sprzęt jak twój, a nie do końca jest to opłacalne ekonomicznie (rower za np. 5 tys nie bedzie pięc razy szybszy od takiego za tys.) Ale każdy ma swoje cele inaczej się patrzy jak jeździ profesjonalnie, a inaczej turystycznie.
    Jedno wiem na pewno, bałbym się go gdziekolwiek zostawić choćby na sekundę.
    shem
    | 18:11 sobota, 13 marca 2010 | linkuj WOW! To chyba najbardziej wypasiony accent jaki widziałem. Świetnie się prezentuje z tymi kołami :-)
    JPbike
    | 16:28 sobota, 13 marca 2010 | linkuj michael4550 - Dzięki :)
    Co do opon - tak, jak piszesz, bieżnik mają drobny i gęsto rozmieszczony, przejechałem na nich dopiero 8 km i pierwsze wrażenia są pozytywne, opory toczenia są niskie - będę je używał głównie na suche trasy.
    Dodatkowym atutem w wyborze tych opon był napis "Designed with Julien Absalon ..." :)
    michael4550
    | 13:59 sobota, 13 marca 2010 | linkuj No ja jestem zachwycony rowerkiem :) Koła XT ładnie się komponują z całą resztą. Ja mam jedynie pytanie o opony... Dobrze się na nich jeździ? Jak z oporami toczenia? Bo widzę, że mają dość niski bieżnik i zapewne mają stosunkowo małe opory toczenia. Kierownica też bardzo mi się podoba :)

    Teraz pozostaje tylko jeździć i cieszyć się nowym sprzęciorkiem :D Oby tylko służyło to wszystko jak najdłużej bez usterek :)
    JPbike
    | 06:27 sobota, 13 marca 2010 | linkuj gumis2323 - Dzięki :) Również pozdrawiam :)
    gumis2323
    | 20:36 piątek, 12 marca 2010 | linkuj Świetna maszyna i super się prezentuje...

    Pozdrawiam:D
    JPbike
    | 18:15 piątek, 12 marca 2010 | linkuj GraLo - Dzięki :)
    Korby XT i SLX od strony technicznej praktycznie się nie różnią - więc SLX w zupełności wystarczy.
    Również pozdrawiam :)
    JPbike
    | 18:06 piątek, 12 marca 2010 | linkuj Jasiu32 - inimicius też jest ciekaw, poniżej napisałem że waga całego bika oscyluje się w granicach 11 - 11.3 kg, tyle mi wyszło - ważyłem każdą część, bo wagi do ważenia całego roweru nie posiadam.
    GraLo | 18:05 piątek, 12 marca 2010 | linkuj Nic nowego nie napiszę świetne modyfikację, szczególnie koła i hamulce. Mogłem u siebie też władować hydrauliczne z tarczami 160 bo te 185 trochę za duże. Zastanawiam się nad korbą xt lub slx może mi doradzisz ?:) pozdrawima. Ps. za tydzeń ma być już wiosna ta kalendarzowa oraz pogodowa;)
    jasiu32
    | 17:40 piątek, 12 marca 2010 | linkuj Ważyłeś rower w takiej specyfikacji? Jestem strasznie ciekaw jaka jest teraz jego waga:D
    JPbike
    | 16:56 piątek, 12 marca 2010 | linkuj Kajman - Dzięki :) Właśnie - tarczówki zamontowałem głównie z myślą o górskich trasach.
    Co do podołania Twojego i mojego accenta, jak i nas dwóch - damy radę Piotrku :)

    klosiu - Dzięki :) Również i mi te koła XT tak mocno się spodobały ... :)
    A propo tych opon - początkowo planowałem ponownie RR-y - strasznie zdrożały, więc wybrałem Hutchinsony - planuję je używać głównie na suche trasy, a na trudniejsze to będę zakładał sprawdzone NN-y.

    Jarekdrogbas - Dzięki :)

    daVe - Dzięki :) Co do kół XT - na to wygląda :)
    Póki czekam na lepszą pogodę, by przetestować je w MTB-owskich warunkach.

    feels3 - Dzięki:)
    Niestety, dopiero co zaczynam przygodę z hydraulicznymi tarczówkami ...
    Opony - pierwsze wrażenie jest pozytywne, spoczko się toczą zarówno po suchym terenie, jak i po asfalcie. Ocenię je po jakimś dłuższym wypadzie.
    Full ... może następny rower taki właśnie bedzie :)

    Rodman - Dzięki :)
    Accent Airplane to rogi, a nie chwyty :)
    A te rogi co mam, co prawda są toporne - testowałem je w swoim rowerze nr. 2 - mi doskonale leżą.
    Może się skuszę na takie, jakie mi polecasz :)

    inimicus - Dzięki :)
    Co do chwytów - jak nie będę zadowolony to zmienię na inne :)
    Waga kół (z zaciskami, bez tarcz i kasety): przód - 836g, tył 1022g.
    A całość - oscyluje się w granicach 11 - 11.3 kg (jak będę miał wagę to sprawdzę)

    robin - Dzięki :) DOKŁADNIE :)
    robin | 15:33 piątek, 12 marca 2010 | linkuj DZIEŁO MISTRZA Z POZNANIA
    inimicus
    | 14:00 piątek, 12 marca 2010 | linkuj No i ciekaw jestem wagi całości. Wiesz ile ważą te koła XT?
    inimicus
    | 13:59 piątek, 12 marca 2010 | linkuj Świetny sprzęt i super się prezentuje. Koła wymiatają. Jedynie jakoś nie bardzo podobają mi się chwyty, jakby od jakiegoś tańszego roweru były. Moim zdaniem nie pasują do reszty, ale to kwestia gustu.
    Rodman
    | 09:32 piątek, 12 marca 2010 | linkuj bardzo ładna maszynka :-) sam sobie chwalę koła XT, jedynie co to chwyty - miałem dokładnie takie same, niby wygodne, duże, ale zarazem toporne, zmieniłem na Accent Airplane (64g! za 70 zł) i jestem bardziej zadowolony - ładne, lekkie, też dobrze się trzyma nawet podczas długich prostych, polecam ! tym bardziej, że czerwień w napisie będzie idealnie pasować do Twojego ścigacza ;-)
    pozdrawiam !
    feels3 | 09:19 piątek, 12 marca 2010 | linkuj Super maszyna :)
    Mam pytania.
    Jak oceniasz hydrauliki XT? Masz jakieś porównania z innymi?
    Jak sprawują się opony?
    Kiedy przerzucasz się na fula? :P
    daVe
    | 08:10 piątek, 12 marca 2010 | linkuj Coś ostatnio wszyscy kupują kółka XT. Czyżby to był jakiś znak, żebym sam o tym pomyślał? ;)
    Rowerek pięknie przygotowany do jazdy :)
    Jarekdrogbas
    | 06:05 piątek, 12 marca 2010 | linkuj Świetny sprzet
    klosiu
    | 23:14 czwartek, 11 marca 2010 | linkuj Wiec to sa kola XT? Obrecze tak mi sie podobaja ze nie wiem :). Rower fachowy, ciekawe jak sie opony sprawdza. Planujesz je tylko na Wielkopolske, czy w gory tez je zabierzesz?

    Kolorystycznie calosc swietnie sie komponuje.
    Kajman
    | 22:40 czwartek, 11 marca 2010 | linkuj Piękny:)))) I te hamulce, teraz to można w góry wyjechać:)
    Jak patrze na niego, to mam pewne obawy czy mój (ja) Accent podoła:)
    JPbike
    | 20:10 czwartek, 11 marca 2010 | linkuj sikor4fun - Dzięki :)

    WrocNam - Dzięki :) Oj, toczy się leciutko :D

    bananafrog - Dzięki :) Jasne, że gotowy jestem na inaugurację w Dolsku :)

    DARIUSZ79 - Też jestem takiej myśli :)

    Dynio - Dzięki :) Oczywiście, będzie należycie eksploatowany :)

    jasiu32 - Dzięki :) Czekam na Twoją tormentę :)

    Maks - Dzięki :) To się nazywa: pełna pasja rowerowa :)

    timo1990 - Dzięki :)
    Na stronie producenta tych opon widnieje napis: "design by Julien Absalon" (jeśli nie wiesz kto to - mistrz olimpijski) :)

    RoboD - Stopka to patyczek limited edition by Lasek Marceliński :D

    Pozdrawiam wszystkich :)
    RoboD
    | 19:56 czwartek, 11 marca 2010 | linkuj A stopka też XT? ;-)
    timo1990
    | 19:47 czwartek, 11 marca 2010 | linkuj Kozacka koza;) Z takimi oponami teren stoi otworem.
    Maks
    | 19:45 czwartek, 11 marca 2010 | linkuj No trochę się wykosztowałeś ;)
    Ale rowerek naprawdę wygląda super wszystkie części pasują jak ulał do niego ;)
    jasiu32
    | 19:41 czwartek, 11 marca 2010 | linkuj Rower po zmianach prezentuje się świetnie;)
    Dynio
    | 19:10 czwartek, 11 marca 2010 | linkuj Piękny rumak,dobrze go ujeździj.
    DARIUSZ79
    | 19:07 czwartek, 11 marca 2010 | linkuj No to teraz jacku lepsze wyniki w jedzie uzyskasz takim sprzętem :):) Pozdr DAriusz
    bananafrog
    | 19:07 czwartek, 11 marca 2010 | linkuj Ładnie, ładnie... Widzę, że jesteś gotowy do sezonu :)
    WrocNam
    | 19:06 czwartek, 11 marca 2010 | linkuj Nieźle wygląda, a i jak piszesz, super jeździ :-D
    Pozdrawiam
    sikor4fun-remove
    | 18:45 czwartek, 11 marca 2010 | linkuj No sprzęt zacny
    świetnie się rowerek prezentuje !
    Komentować mogą tylko zalogowani. Zaloguj się · Zarejestruj się!