• Trening z Jarkiem

Sobota, 22 sierpnia 2009 • dodano: 22.08.2009 | Komentarze 6

Późnym popołudniem, po dotarciu na umówione miejsce z Jarkiem i jego kolegą Sebastianem wspólnie wyruszyliśmy.

Najpierw nadwarciańskim do Puszczykowa ...

... po jakimś czasie Ci dwaj bikerzy dwukrotnie pokonywali podjazd na Osową Górę :)

Po fajnym, trawiasto - singletrackowym zjeździe po stoku Osowej Góry wylądowaliśmy na dawno nieczynnej i zarośniętej stacji kolejowej

A następnie wspinaliśmy się do Ludwikowa, gdzie przy tamtejszym źródełku napełniliśmy swoje bidony wodą z dużą zawartością wapnia

Białe oponki i zaciski hamulcowe w rowerze Sebastiana robią wrażenie :)

Po zjechaniu z Ludwikowa Sebastian skręcił w okolice Kociołka i gdzieś tam przy brzegu jeziorka jakiś napój spożywał :)
    A ja z Jarkiem udałem się terenem ponownie na Osową Górę i jeszcze raz zjechaliśmy po trawiastym stoku - ale frajda była, no cóż obaj startujemy na maratonach i doskonale wiemy co robimy.

Jarekdrogbas na trawiastym zjeździe

Następnie w trójkę udaliśmy się wąską ścieżką wzdłuż Góreckiego zobaczyć Wyspę Zamkową i dalej przez Greiserówkę objechaliśmy wąskim i fajnym singletrackiem Jezioro Jarosławieckie, by w końcu żółtym szlakiem przez Rezerwat Pojniki dotrzeć do głównej drogi i wrócić do Poznania już asfaltem (zapadał zmrok).

Zachód nad Jeziorem Jarosławieckim

To nie koniec trasy - po rozstaniu w Świerczewie z Sebastianem pojechałem jeszcze z Jarkiem nad Rusałkę i tam na pomoście spożyliśmy złocisty napój za udany trening :) Do domu wróciłem późną porą.

| 15:31 środa, 26 sierpnia 2009 | linkuj Tak wirusek81 :) - Ludwikowo leży ok 25 km od Poznania na wzgórzu i na terenie Wielkopolskiego Parku Narodowego - :)
    Aha, byłaś tam na turnusie rehabilitacyjnym ... jasne - znajduje się tam istniejący od ok 1900 r. szpital
    wirusek81
    | 06:43 środa, 26 sierpnia 2009 | linkuj Czy to Ludwikowo jest koło Poznania? Spędziłam tam kiedyś ponad miesiąc czasu na turnusie rehabilitacyjnym z 30 dziewczynami po operacji kregosłupa. To były czasy w Ludwikowie :)
    | 16:58 niedziela, 23 sierpnia 2009 | linkuj robin - Jasne, my bardziej wolimy teren ... u nas było bardzo przyjemnie z lekkim wiaterkiem :)

niradhara - Racja ... będę o tym pamiętał :)

djk71 - Tak ? Fajnie, choć ja takowej nie pamiętam ... ;)
    djk71
    | 08:34 niedziela, 23 sierpnia 2009 | linkuj Kiedyś była taka piosenka "Biały rower bardzo chciałbym mieć. Cały biały, i opony też...."
    niradhara
    | 07:36 niedziela, 23 sierpnia 2009 | linkuj Rowerem z takimi białymi oponami to nawet do ślubu można jechać ;)
    robin
    | 06:08 niedziela, 23 sierpnia 2009 | linkuj Nieźle sobie pojeździliście - ładne tereny a u nas dziś leje. Pozdrawiam