• Rozgrzewka przedstartowa + powrót

Niedziela, 29 marca 2015 • dodano: 29.03.2015 | Komentarze 6

Na dwa weekendowe dni wybrałem się z Mariuszem do Bydgoszczy, na inaugurację sezonu XC. Zakwaterowaliśmy się u Dawida. W Bydzi jeszcze nigdy nie postawiłem swoich stóp, zatem w sobotni wieczór skoczyliśmy na piesze i wieczorne zwiedzanko uroczego centrum i równie uroczo oświetlonego iluminacjami. Nie zabrakło wizyt w pubach, co oczywiście spowodowało miłe i przyjemne napełnianie %, i to w doborowym towarzystwie :). Między innymi wparowaliśmy do jednego takiego lokalu, w którym serwowali kilka rodzajów miejscowych piw za jednym zamachem.

Wyglądało to tak, jak na poniższej fotce.
    Od wyboru do koloru i smaku. Od czego zacząć ? :)
    Od wyboru do koloru i różne smaki. Od czego zacząć ? :) © JPbike

A o której wróciliśmy do chaty i ile % spożyliśmy to nikt z nas trzech nie wie :)
    Po prostu trzeba korzystać z życia i każdej wolnej chwili !

No dobra, dość tych mało rowerowych spraw i skupmy się na kręceniu na rowerach.

Nazajutrz i uwzględniając zmianę czasu na letni pospaliśmy sobie całkiem, całkiem, spożyliśmy pożywne śniadanie i można było jechać na zawody, na bydgoski Myślęcinek. Pogoda paskudna, zimno, wiało i poniżej 10°C, ale jechać trzeba. Najpierw bezproblemowa rejestracja, numerki startowe fatalne, bo papierowe. Po tym mieliśmy sporo czasu do startu, zatem Dawid zaciągnął nas na superfajne i superinterwałowe (max 17%) single – bawiliśmy się przednio, raz nawet uderzyłem barkiem w drzewo (siniak) :). Po świetnej rozgrzewce zaczęło padać, wparowaliśmy do namiotu i tak trochę czasu zleciało, tak dużo, że w tym deszczowym chłodku zaczynaliśmy zziębnąć i zastanawiać się jak będzie na wyścigu :). Dawid postanowił że skoczy do chaty po auto, by koledzy moi się nagrzali w oczekiwaniu na start Seniorów. W końcu, na 30 min. przed startem Mastersów i w deszczyku ruszyłem zapoznać się z rundą (1.9 km i 100 m w pionie). Oj, ciężka, ciężka, do tego śliskie błotko …

Fotka by rowerowanie.com.
    Na rundce zapoznawczej miałem kibica w postaci bociana :)
    Na rundce zapoznawczej miałem kibica w postaci bociana :) © JPbike

C.D.N. w relacji wyścigowej ... (edit - już jest).

| 18:53 środa, 1 kwietnia 2015 | linkuj Jurek57, cztery trunki 1/8 litra w cenie jednego półlitrowego. Ale cholernie drogiego, bo za 14 zł ;)
    | 18:28 poniedziałek, 30 marca 2015 | linkuj daVe - Ano :) Takie weekendy miło się wspomina bo działo się ;)

rmk - Namiary masz, a ja Bydgoszcz na 100% polecam !

Jurek57 - Nie pamiętam ;) Zapytaj Dawida lub Mariusza :)
    | 17:19 poniedziałek, 30 marca 2015 | linkuj Czy te trunki to w cenie jednego ? :)
    | 16:44 poniedziałek, 30 marca 2015 | linkuj Odpowiem za Jacka - Warzelnia Piwa, przy samej Wyspie Młyńskiej. Na pewno trafisz!

Gugle maps
    rmk
    | 15:24 poniedziałek, 30 marca 2015 | linkuj Dawaj namiary na ten lokal. W tym roku Bydgoszcz mam w końcu w placach, więc taki adres to zacne info ;))
    | 08:55 poniedziałek, 30 marca 2015 | linkuj No to teraz będzie, że to był weekend picia a nie ścigania się ;) Bocian dobry! :)